Η ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε κάποτε μες στ' όνειρο Τ Λειβαδίτης

Η ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε κάποτε μες στ' όνειρο Τ  Λειβαδίτης
moonflower

.Ο κόσμος ξημερώνει

.Ο κόσμος ξημερώνει
Ο κόσμος ξημερώνει

Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

ΦΥΛΑΞΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ



Φυλάξου από τα χείλια μου 
που δίψασαν για σένα, 
φυλάξου από τους όρκους μου, 
γιατί είναι δυνατοί.
Χίλιες αγάπες πλήρωσα, 
ώσπου να `ρθω σε σένα.
Φυλάξου απ’ την αγάπη μου, 
γιατί είναι αληθινή.

Φυλάξου από τα μάτια μου 
που βλέπουν μόνο εσένα, 
φυλάξου από τα χάδια μου 
και μη παγιδευτείς.
Χίλιες αγάπες πλήρωσα, 
ώσπου να `ρθω σε σένα.
Φυλάξου απ’ την αγάπη μου, 
γιατί είναι αληθινή.

Φυλάξου από τους δρόμους μου 
που βγαίνουνε σε σένα, 
φυλάξου από τη φλόγα μου 
και μην παραδοθείς.
Χίλιες αγάπες πλήρωσα, 
ώσπου να `ρθω σε σένα.
Φυλάξου απ’ την αγάπη μου, 
γιατί είναι αληθινή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου