Η ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε κάποτε μες στ' όνειρο Τ Λειβαδίτης

Η ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε κάποτε μες στ' όνειρο Τ  Λειβαδίτης
moonflower

.Ο κόσμος ξημερώνει

.Ο κόσμος ξημερώνει
Ο κόσμος ξημερώνει

Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

Πού να σαι εσύ;



Όλα τα φώτα του δρόμου σβηστά
δίχως σκοπό και με βήματα αργά
μεσ΄στους δρόμους μονάχη γυρνώ
Ηθελα απόψε ν΄ ακούσω πολλά
να σε σφίξω κοντά μου ξανά
να μας έβρει μαζί το πρωί

Και πού να σαι εσύ 
σ΄αγαπώ να μου λες
να μου λες
Και πού να σαι εσύ 
η ζωή μου του χτες
να μου λες

Όλα τα φώτα του δρόμου σβηστά
σαν ψέμα μοιάζει η ζωή σαν σκιά
μεσ΄ τους δρόμους μονάχος γυρνώ
Βρήκες την ώρα να φύγεις κι εσύ
κι έχει φύγει η ζωή μου η μισή
που να γείρω και που να σταθώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου