Η ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε κάποτε μες στ' όνειρο Τ Λειβαδίτης

Η ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε κάποτε μες στ' όνειρο Τ  Λειβαδίτης
moonflower

.Ο κόσμος ξημερώνει

.Ο κόσμος ξημερώνει
Ο κόσμος ξημερώνει

Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ ΔΩΣ' ΜΟΥ ΜΙΑ ΜΕΡΑ




δως' μου μια μερα
να κατοικησω στα ματια σου
δως' μου μια νυχτα
να παραδωσω ψυχη
σαν τον αγερα
σφυριζω στα μονοπατια σου
τη μοναξια μου
δεν τη ξεπλενει η βροχη

αχ πουλακι μου στο λεω
καταστραφηκα
διχως τη δικη σου αγαπη
μα στη δινη του μυαλου μου
αντισταθηκα
μη σε χασω και χαθω

δωσ' μου ενα δρομο
να περπατησουν τα παθη μου
να βρουν τη χωρα
που τα ονειρα σου κρατας
γινε ποταμι
να παρασυρεις τα λαθη μου
κι αν θες να φυγεις
θα γινω δρομος να πας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου