Η ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε κάποτε μες στ' όνειρο Τ Λειβαδίτης

Η ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε κάποτε μες στ' όνειρο Τ  Λειβαδίτης
moonflower

.Ο κόσμος ξημερώνει

.Ο κόσμος ξημερώνει
Ο κόσμος ξημερώνει

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

...Όμως ακόμα κι ο ρομαντισμός του στον έρωτα κι η φαντασία του είχε μια τόλμη κι έδινε χρώμα στα λόγια του και πολλές φορές μ’ έκανε να ερωτεύομαι και τη ζωή μαζί του και τη φύση …τον ουρανό που μέσα του πνιγόμουνα  , και τη θάλασσα που ήταν σαν να πετούσα στους βυθούς της . Και τις νύχτες δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου απ’ τα φεγγάρια , γιατί ένιωθα πως έκρυβαν τον έρωτά μου,  μη μου τον πάρουν οι μέρες που όλα τα ήξεραν...
απόσπασμα απ' το βιβλίο
viewbag image.
Και τις νύχτες δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου απ’ τα φεγγάρια , γιατί ένιωθα πως έκρυβαν τον έρωτά μου, μη μου τον πάρουν οι μέρες που όλα τα ήξεραν...
...Όμως ακόμα κι ο ρομαντισμός του στον έρωτα κι η φαντασία του είχε μια τόλμη κι έδινε χρώμα στα λόγια του και πολλές φορές μ’ έκανε να ερωτεύομαι και τη ζωή μαζί του και τη φύση …τον ουρανό που μέσα του πνιγόμουνα , και τη θάλασσα που ήταν σαν να πετούσα στους βυθούς της . Και τις νύχτες δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου απ’ τα φεγγάρια , γιατί ένιωθα πως έκρυβαν τον έρωτά μου, μη μου τον πάρουν οι μέρες που όλα τα ήξεραν...
απόσπασμα απ' το βιβλίο
viewbag image.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου