Η ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε κάποτε μες στ' όνειρο Τ Λειβαδίτης

Η ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε κάποτε μες στ' όνειρο Τ  Λειβαδίτης
moonflower

.Ο κόσμος ξημερώνει

.Ο κόσμος ξημερώνει
Ο κόσμος ξημερώνει

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ....


Τώρα που έμαθα να ζώ χωρίς εσένα...τώρα που οι μνήμες μου γυρνούν απο τα ξένα...απ΄τη ζωή μου όταν περνάς, μια καλημέρα μην την ξεχνάς..
Τόσα ανελέητα η μέρα μας τα παίρνει..η νύχτα στο όνειρο απρόσμενα τα φέρνει..όπου και άν εισαι ,όταν ξυπνάς...μια καλημέρα μην την ξεχνάς..


Λένε πώς χάθηκες δε σε συνάντησε κανείς ως σήμερα..σαν να'σουν πρόσωπο που επινόησα μάτια μου ανήμερα..

Λένε πώς χάθηκες, μα ήσουνα εγώ ως άλλο τίποτα...μα ήσουνα εγώ και εγώ φοβόμουνα μάτια μου ανύποπτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου