Η ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε κάποτε μες στ' όνειρο Τ Λειβαδίτης

Η ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε κάποτε μες στ' όνειρο Τ  Λειβαδίτης
moonflower

.Ο κόσμος ξημερώνει

.Ο κόσμος ξημερώνει
Ο κόσμος ξημερώνει

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Maybe I Maybe You...Scorpions...



Ίσως εγώ ίσως εσύ
μπορούμε να κάνουμε μια αλλαγή στον κόσμο
προσπαθούμε να φτάσουμε σε μία ψύχη
που είναι κάπως χαμένη στο σκοτάδι

Ίσως εγώ ίσως εσύ
μπορούμε να βρούμε ένα κλειδί για τα αστέρια
να πιάσουμε το πνεύμα της ελπίδας
να σώσουμε μία ανέλπιστη καρδιά

Κοιτάς ψηλά στον ουρανό
με όλα αυτά τα ερωτήματα στο μυαλό
το μόνο που χρειάζεσαι είναι να ακούσεις
τη φωνή της καρδιάς σου

Σε ένα κόσμο γεμάτο πόνο
κάποιος φωνάζει το όνομά σου
γιατί να μην το πραγματοποιήσουμε
ίσως εγώ ίσως εσύ

Ίσως εγώ ίσως εσύ
απλά ονειρευόμαστε μερικές φορές
αλλά ο κόσμος θα ήταν ψυχρός
χωρίς ονειροπόλους σαν εσένα

'Ισως εγώ ίσως εσύ
είμαστε απλά ιππότες της αγάπης
γεννημένοι να μεταφέρουμε τη φλόγα
φέρνοντας αγάπη στο σκοτάδι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου