Η ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε κάποτε μες στ' όνειρο Τ Λειβαδίτης

Η ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε κάποτε μες στ' όνειρο Τ  Λειβαδίτης
moonflower

.Ο κόσμος ξημερώνει

.Ο κόσμος ξημερώνει
Ο κόσμος ξημερώνει

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

Κάθε Φορά ~ Γιάννης Κότσιραs



Ψυχής δονήσεις .. αγάπης συχνότητα.

Κάθε φορά που τελειώνει ο κόσμος
Να με κρατάς απ’ το χέρι σφιχτά
Να περπατάς πλάι μου στα συντρίμμια
Να με κοιτάς με τα μάτια κλειστά

Κάθε φορά που τελειώνει που ο κόσμος 
όταν θα κλαίω θέλω να μου γελάς
Κι όσα τραγούδια έχω αγαπήσει 
μέσα στ’ αυτί να μου τραγουδάς
Κι όταν ξανά θα τελειώσει ο κόσμος, 
φίλα με σαν να ‘ναι η πρώτη φορά
Και μέσα στη ζεστή αγκαλιά σου 
ίσως αρχίσει ο κόσμος ξανά

Κάθε φορά που τελειώνει ο κόσμος
Να με κρατάς έξω από το νερό
Στο παγερό, τ’ αγριεμένο κύμα
Της ξενιτιάς φως μου μη βραχώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου