Η ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε κάποτε μες στ' όνειρο Τ Λειβαδίτης

Η ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε κάποτε μες στ' όνειρο Τ  Λειβαδίτης
moonflower

.Ο κόσμος ξημερώνει

.Ο κόσμος ξημερώνει
Ο κόσμος ξημερώνει

Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ ...



Θα σε χαιδευω απο αγαπη να κοιμασαι
στον υπνο των αγγελων η οπου νασαι ..

ενα ναννουρισμα γλυκο θα ψιθυριζω
στην αγκαλια μου σαν μωρο να σε κοιμιζω ...

να κοιμασαι με τους χτυπους της καρδιας μου
ονειρα γλυκα αγαπη μου να μοιαζουν στα δικα μου ..

μην μου ξυπνας αποτομα δεν θελω να τραμαξεις
εδω θα ειμαι αν κατι χρειαστεις μπορεις να με φωναξεις ,,

το ποσο σ αγαπω στο αυτι θα σου το λεω ,
αληθεια ..σε κοιτω και σαν παιδακι κλαιω ..

μ ενα φιλι θα σε ξυπνω απο τα ονειρα σου
ουτε λεπτο δεν εφυγα ...ειμαι εδω κοντα σου .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου