Η ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε κάποτε μες στ' όνειρο Τ Λειβαδίτης

Η ποίηση είναι η νοσταλγία μας για κάτι ακαθόριστο που ζήσαμε κάποτε μες στ' όνειρο Τ  Λειβαδίτης
moonflower

.Ο κόσμος ξημερώνει

.Ο κόσμος ξημερώνει
Ο κόσμος ξημερώνει

Κυριακή 19 Ιουνίου 2016

Τα Ταξίδια Δεν Θα Τελειώσουν Ποτέ..
Αφήνω τη νύχτα να με παρασύρει στα δικά της ... 
Αφήνω τα δικά μου παράμερα..
Και παραδίνομαι...
Ανήμπορη εγώ,ανήμπορη κι η νύχτα να μ' αντέξει..
Προσπαθεί να με χωρέσει στο άπειρό της..
Ψυχή χωρίς σύνορα,
καρδιά χωρίς ρυθμό,
πού να με χωρέσει το άπειρο..
Πώς ;
Τα δικά σου, νύχτα, ψάχνω να μάθω..
Τα δικά μου τα ξέρω..
Τα κατέχω..
Άλλες γραμμές ορίζοντα να βρώ..
Αλλους δρόμους και μονοπάτια
για τους προορισμούς μου..
Εκεί ψηλά...
Πάνω άπό μένα, δίπλα σε σένα, εκεί που ενώνεται το δικό σου άπειρο
με τον δικό μου μικρό ορίζοντα ψυχής..
Νύχτα είσαι όμορφη, δε λέω...
Μα άντε σύρε να ξεκουραστείς στην αγκαλιά του φεγγαριού σου.
Πίσω από σκέψεις μελαγχολικές και ψυχές κουρασμένες που τριγύρναγαν στ αστέρια σου αδιάκοπα ... (Απο το Διαδικτυο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου